1. lépés
Kommunikáció, cég megismerése
Megismerjük a cég arculatát, hogy a hirdetéseket összhangba hozzuk a márka identitásával, valamint alaposan átbeszéljük az igényeket és elvárásokat, hogy megértsük, milyen célt szeretnétek elérni a reklámanyagokkal.
2. lépés
Igények áttekintése
Átbeszéljük a konkrét preferenciákat, beleértve a képek és ikonok felhasználását, a reklámok pontos méreteit, színeit és más fontos részleteket. Ez biztosítja, hogy a reklámanyagok megfeleljenek az elvárásoknak és a célcsoportra való hatásnak.
3. lépés
Reklámtervek elkészítése
Koncepcionális és esztétikailag vonzó reklámterveket hozunk létre. Az elkészült terveken igényt szerint módosításokat végzünk, majd látványterv sablonon (mockup) prezentáljuk.
4. lépés
Tervek átadása a kért formátumokban
A reklámanyagokat a fajtájuknak megfelelő formátumban adjuk át - online anyagokat JPG/PNG formátumban, offline anyagokat nyomdailag előkészített PDF formátumban.